Jak zorganizować wyprzedaż w salonie meblowym?

meble wyprzedaż

Klienci mają już dość rabatów i promocji. Aby zaskoczyć ludzi i zwrócić uwagę na swoją sprzedaż, wymyśl nietypową ofertę – coś, czego nie ma Twoja konkurencja. Co oferować na wyprzedaży salonu meblowego i jak przeprowadzić akcję, aby kasa wypełniła się po brzegi? Dowiedzmy się, jaki jest cel Twojej sprzedaży. Mając to na uwadze, wybierzmy najlepsze rozwiązania dla promocji.

Cel pierwszy – oczyścić sklep meblowy z bałaganu, pozbywając się resztek

W każdym sklepie meblowym, zarówno małym, jak i dużym, tj. SFMEBLE, przychodzi taki czas, kiedy trzeba zrobić miejsce na nowe produkty, pozbywając się resztek produktów i organizując meble wyprzedaż. Rzadko zdarzają się inne powody – firma potrzebuje dodatkowego kapitału obrotowego lub likwiduje działalność.

Drugim celem jest przyciągnięcie nowych klientów do sklepu meblowego

Aby to zrobić i zorganizować meble wyprzedaż, używając własnych towarów należy zadać sobie pytanie. Jaki produkt najlepiej nadaje się do tej roli? Oczywiście ten, na który jest popyt wśród ludzi i pozwala obniżyć cenę o 20-30% bez osiągania kosztów produkcji.

meble wyprzedaż

Aby lepiej sprzedać ten produkt, stwórz atrakcyjną ofertę, choć głównego dochodu nie przyniesie Ci to, oraz dodatkowe produkty, które są dołączone do tej „lokomotywy” marketingowej. Kampania marketingowa tego typu odbywa się w 4 etapach, trwa 2-3 tygodnie od przygotowania do zakończenia. Nie jest to zbyt kosztowne, ale przy odpowiednim planowaniu daje doskonałe rezultaty.

Twoim drugim celem jest przyciągnięcie nowych klientów. Porozmawiajmy więcej o przygotowaniu i przeprowadzeniu promocji dla sklepu meblowego.

Przygotowanie promocji dla sklepu meblowego

Z jakimi produktami jesteście skłonni rozstać się taniej niż zwykle? Wybór produktu lokomotywy zajmie Ci trochę czasu. Twoim celem jest zwiększenie sprzedaży poprzez przyciągnięcie dodatkowych klientów. Zastanów się, co ludzie częściej kupują w Twoim sklepie i zrób listę 6-7 pozycji. Ponieważ na główną pozycję produktową udzielisz rabatu do 30%, wybierz czwartą lub piątą pozycję z górnej listy sprzedaży, a nie pierwszą. W ten sposób upieczesz dwie pieczenie na jednym ogniu: zaoferujesz klientowi coś, co go zainteresuje i nadal będziesz czerpać zyski z pierwszych trzech elementów. Stwórz „meblową lokomotywę” nie tylko z pojedynczych zestawów, ale także z trendów czy kolekcji.